Konu
Bir vb lisansını kaç kişi kullanabilir
08-06-2006, 11:11:23
#7
TD TeaM
Üyeliği durduruldu
muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
parasını verirsen destek verirler. bende kullanıyorum uzun zamandır vbulletin hiç bir problem yok. dünyanın en iyi forumunu kötülemeyin
bende katılıyorum sanalhaneye. Adamlar çok p.ç heran herşeyi yapabilirler.