GreedyMemory adlı üyeden alıntı:
Bir vb lisansını kaç kişi kullanabilir
30
●1.910
- 08-06-2006, 12:12:28chemeng adlı üyeden alıntı:
Arkadaşım yazının tamamını okumadın sanırım.. ona bakarsan forumtr dan tut içinde ne kadar script bölümü olan forum sitesi var ise bunu yapıyordu.. Yazının devamını okursan şayet... biz vbulletin bölümünü tamamiyle kapattık vbulletin adınaa sadece forumda copyright adı geçiyordu.... O kadar çok esneklerki lavunyanın biri geliyor bize ters düşen biri chat scripti diye içeriğine hiç belirtemen megauploaddan null scripti veriyor caps alıyor adamlara yolluyor adamlarda direk sorgusuz sualsiz iptal ediyor... Benden günah gitti İnşallah o günleri görürsünüzde o zaman anlarsınız... Zorla bu lafı bana söyletiyorsunuz... - 08-06-2006, 12:16:08sitemizde hiç bir şekilde varez olmadığı için içinden geçen her şeyi söyleyebilirsin.sanalhane adlı üyeden alıntı:
- 08-06-2006, 12:19:37GreedyMemory adlı üyeden alıntı:

o belirtmiş olduğun esneklik sadece vbulletine ait değil... Daha geçen ay başıma gelen olay... Biri kendime ve ikiside arkadaşıma ait bağımsız image scripti aldım yapamıyacağımızı anladık ve bir ticket ile bütün parayı olduğu gibi iade ettiler...
siz kendi düdüğünüzü çalın bende benimkini çalayım genele övebilirsiniz ama hiç kimse bana vbulletini övemez... sövsün daha iyi... - 08-06-2006, 13:11:15Üyeliği durduruldubirincisi,
vbulletinda her domain için DEĞİL, her FORUM için bir lisans gerekli. Yanii aynı domain içinde 30 tane board açmak istersen 30 tane lisans gerekir. Aksini yapanlar önce uyarılır bidaha yapılırsa lisans iptal edilir.
@sanalhane,
içerde null script dagıtılıyor die sorgusuz sualsiz lisans iptal edilmez. İki gün önce lisanslı bi forum null vb dagıtıodu şikayet ettim we rapid linkini uçurdular we foruma bidaha yaparsan lisansınız iptal olur die uyarı yolladılar...
yani biri gelip null script yolladı die cart die forumun kapanmaz - 08-06-2006, 15:20:46useks adamlar istedi vbulletin destek bölümünü olduğu gibi kapattık vb adına hiç birşey bulunmuyordu sitede.. ama şerefsizin biri gelip chat scripti diye içine sadece link olarak vb null vermiş bunu kim takip edebilir kim bilebilir ve ardından hemen gidip vbulletine şikayet etmiş ardından adamlar tıq diye lisansı iptal ettiler. Ve sorduğumuzda bir daha size lisans yok vermiyeceğiz değil parasıyla değilmi bir tane daha alın dedller ikinci bir lisansım olmasına rağmen sırf adamların reklamını yapmamak için kullanmadım ve invision lisansı aldım..usekes adlı üyeden alıntı:
