sanalhane adlı üyeden alıntı:
Arkadaşım yazının tamamını okumadın sanırım.. ona bakarsan forumtr dan tut içinde ne kadar script bölümü olan forum sitesi var ise bunu yapıyordu.. Yazının devamını okursan şayet... biz vbulletin bölümünü tamamiyle kapattık vbulletin adınaa sadece forumda copyright adı geçiyordu.... O kadar çok esneklerki lavunyanın biri geliyor bize ters düşen biri chat scripti diye içeriğine hiç belirtemen megauploaddan null scripti veriyor caps alıyor adamlara yolluyor adamlarda direk sorgusuz sualsiz iptal ediyor... Benden günah gitti İnşallah o günleri görürsünüzde o zaman anlarsınız... Zorla bu lafı bana söyletiyorsunuz...
sitemizde hiç bir şekilde varez olmadığı için içinden geçen her şeyi söyleyebilirsin.