GreedyMemory adlı üyeden alıntı:
Bence destekleri gayet güzel. Hatta bir seferinde vBulletin almıştım kredi kartıyla. Sonradan canım istemedi. Mail attım adamlara, konuştuk falan. Tüm dosyaları sildim dedim. Geri ödeme yaptılar 2 gün sonra karta.



o belirtmiş olduğun esneklik sadece vbulletine ait değil... Daha geçen ay başıma gelen olay... Biri kendime ve ikiside arkadaşıma ait bağımsız image scripti aldım yapamıyacağımızı anladık ve bir ticket ile bütün parayı olduğu gibi iade ettiler...

siz kendi düdüğünüzü çalın bende benimkini çalayım genele övebilirsiniz ama hiç kimse bana vbulletini övemez... sövsün daha iyi...