Konu
Bir vb lisansını kaç kişi kullanabilir
08-06-2006, 16:24:39
#27
anarschi
yorumlar için saolunda ya bu mybulletin mi ne çıkmış bizim türklerin başının altından çıkmadı dimi
yani herifler aynısını yapmışlar tek fark isim