£şkiya adlı üyeden alıntı:
Bir vb lisansını kaç kişi kullanabilir
30
●1.910
- 08-06-2006, 11:28:21sorun olduysa parasını verirsin phone destek alırsın. yani çözüyorlar sorunu. kötü bir şey yapmadıkça bir sorun çıkarmazlar.sanalhane adlı üyeden alıntı:
- 08-06-2006, 11:37:14adamlar sana zorla para ver demiyor ki. sorunun varsa çözemiyorsan verirsin parasını alırsın desteğini. paran yoksa etraftan araştırıp çözersin.TD TeaM adlı üyeden alıntı:
parayı veren düdüğü çalıyor
- 08-06-2006, 11:39:28muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
arkadaşım sen en iyisi başına gelmediği için yorum yapma.. Şimdi diycem başına gelsin o zaman görürsün desteiğde telefonuda parayıda. vs vs vs... ama demek istemiyorum çünkü dersem sana çok büyük bir beddua etmiş olurum ve bunuda kendime yakıştıramam...
konuya hakim olmak için daha önceden başka bir başlıkta yaptığım açıklamayı okuyabilirsin..
https://www.r10.net/96922-post9.html - 08-06-2006, 11:45:26açıkçası söyliyeyim adamlar 1. seferde kapatmışlar. ve sonra geri açmışlar ? ben olsam bir daha açmazdım. ve direk yasal işlem yapardım. 2. sefer de sana gıcık olan birinin oyununa gelmişsin gibi geldi. adamlar da artık senin adını null dağıtan olarak gördükleri için direk kapatmışlardır.
- 08-06-2006, 11:52:25MisafirBence destekleri gayet güzel. Hatta bir seferinde vBulletin almıştım kredi kartıyla. Sonradan canım istemedi. Mail attım adamlara, konuştuk falan. Tüm dosyaları sildim dedim. Geri ödeme yaptılar 2 gün sonra karta.
