muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
adamlar sana zorla para ver demiyor ki. sorunun varsa çözemiyorsan verirsin parasını alırsın desteğini. paran yoksa etraftan araştırıp çözersin.

parayı veren düdüğü çalıyor

arkadaşım sen en iyisi başına gelmediği için yorum yapma.. Şimdi diycem başına gelsin o zaman görürsün desteiğde telefonuda parayıda. vs vs vs... ama demek istemiyorum çünkü dersem sana çok büyük bir beddua etmiş olurum ve bunuda kendime yakıştıramam...

konuya hakim olmak için daha önceden başka bir başlıkta yaptığım açıklamayı okuyabilirsin..

https://www.r10.net/96922-post9.html