Bence destekleri gayet güzel. Hatta bir seferinde vBulletin almıştım kredi kartıyla. Sonradan canım istemedi. Mail attım adamlara, konuştuk falan. Tüm dosyaları sildim dedim. Geri ödeme yaptılar 2 gün sonra karta.