açıkçası söyliyeyim adamlar 1. seferde kapatmışlar. ve sonra geri açmışlar ? ben olsam bir daha açmazdım. ve direk yasal işlem yapardım. 2. sefer de sana gıcık olan birinin oyununa gelmişsin gibi geldi. adamlar da artık senin adını null dağıtan olarak gördükleri için direk kapatmışlardır.