sanalhane adlı üyeden alıntı:
arkadaşım sen en iyisi başına gelmediği için yorum yapma.. Şimdi diycem başına gelsin o zaman görürsün desteiğde telefonuda parayıda. vs vs vs... ama demek istemiyorum çünkü dersem sana çok büyük bir beddua etmiş olurum ve bunuda kendime yakıştıramam...

konuya hakim olmak için daha önceden başka bir başlıkta yaptığım açıklamayı okuyabilirsin..

https://www.r10.net/96922-post9.html
"bazı üyelerin null script vermesini gösterdiler.. "

sen bu konuda haklı olduğunu mu savunuyorsun?