usekes adlı üyeden alıntı:
birincisi,

vbulletinda her domain için DEĞİL, her FORUM için bir lisans gerekli. Yanii aynı domain içinde 30 tane board açmak istersen 30 tane lisans gerekir. Aksini yapanlar önce uyarılır bidaha yapılırsa lisans iptal edilir.

@sanalhane,


içerde null script dagıtılıyor die sorgusuz sualsiz lisans iptal edilmez. İki gün önce lisanslı bi forum null vb dagıtıodu şikayet ettim we rapid linkini uçurdular we foruma bidaha yaparsan lisansınız iptal olur die uyarı yolladılar...

yani biri gelip null script yolladı die cart die forumun kapanmaz
useks adamlar istedi vbulletin destek bölümünü olduğu gibi kapattık vb adına hiç birşey bulunmuyordu sitede.. ama şerefsizin biri gelip chat scripti diye içine sadece link olarak vb null vermiş bunu kim takip edebilir kim bilebilir ve ardından hemen gidip vbulletine şikayet etmiş ardından adamlar tıq diye lisansı iptal ettiler. Ve sorduğumuzda bir daha size lisans yok vermiyeceğiz değil parasıyla değilmi bir tane daha alın dedller ikinci bir lisansım olmasına rağmen sırf adamların reklamını yapmamak için kullanmadım ve invision lisansı aldım..