sanalhane adlı üyeden alıntı:
öylü birşey mümkün değil.. En azından ben böyle biliyorum her forum için ayrı bir lisans almak zorundasın.. + vbulletine fazla güvenmeyin iki sefer sebepsiz yere lisansımı iptal ettiler.. + destek sıfır...
parasını verirsen destek verirler. bende kullanıyorum uzun zamandır vbulletin hiç bir problem yok. dünyanın en iyi forumunu kötülemeyin