muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
parasını verirsen destek verirler. bende kullanıyorum uzun zamandır vbulletin hiç bir problem yok. dünyanın en iyi forumunu kötülemeyin

durduk yere garez beslemedik herhalde Başımıza birşey geldiki söylüyoruz... Katılırsın katılmazsın paşa gönlün bilir...