Konu
Bir vb lisansını kaç kişi kullanabilir
08-06-2006, 10:57:20
#1
anarschi
arkadaşlar şimdi aynı hostta yavru forum
olarak kaç tane lisanslı forum kurabiliriz bazı arkadaşlar kuruyorlar vbulletine mail atıyormuşsun izin veriyormuş diye duydum var mı öyle bişey