********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Msn sürekli kopuyor
30
●2.246
- 04-08-2012, 12:08:58Üyeliği durdurulduHocam bende şu an 7,5 kurdum,fakat 2000 seçtiğim zaman açmıyor programı.JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:11:18Uyumluluk modu p files msn messgenger msnmsgr.exe üzerinde sağ click uyumluluk 2000 seçip tamam dedin açmaya çaliştiğinda sana birtakım birşeyler sorar onu kabul edersin sonra birşeyler yükler ve açılması gerekir.Wheel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:12:22MisafirUyumluluk modunda win7 seçtim?JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:14:04Üyeliği durdurulduhem masaüstü simgesinden yaptım hemde normal p den yaptım,fakat açmıyor.JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:18:34win 7 seçerseniz güncelleme ister , win 2000 seçeceksiniz.********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:19:27Üyeliği durdurulduAynen hocam olduJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özlemişim be sağolasın..
- 04-08-2012, 12:20:21Karşı taraftan msn üzerinden dosya aktarımı yapmadığınız sürece sorun yokWheel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hızlı kasma yapmaz ve gereksiz özellikleri yok . iyi kullanmalar.
özlemişim be sağolasın..