• 04-08-2012, 12:07:39
    #10
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi normal çalışıyor görünüyor?
    Msn sürümünüz nedir ? ( abssm.dll sildiniz değil mi * )
  • 04-08-2012, 12:08:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://status.live.com/

    msn 7.5 versiyonu indirip uyumluluk modundan win 2000 seçin.

    firewall ve antivirüs uygulamalarınızı da kapatıp birde böyle deneyin.
    Hocam bende şu an 7,5 kurdum,fakat 2000 seçtiğim zaman açmıyor programı.
  • 04-08-2012, 12:11:18
    #12
    Wheel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende şu an 7,5 kurdum,fakat 2000 seçtiğim zaman açmıyor programı.
    Uyumluluk modu p files msn messgenger msnmsgr.exe üzerinde sağ click uyumluluk 2000 seçip tamam dedin açmaya çaliştiğinda sana birtakım birşeyler sorar onu kabul edersin sonra birşeyler yükler ve açılması gerekir.
  • 04-08-2012, 12:12:22
    #13
    Misafir
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumluluk modu p files msn messgenger msnmsgr.exe üzerinde sağ click uyumluluk 2000 seçip tamam dedin açmaya çaliştiğinda sana birtakım birşeyler sorar onu kabul edersin sonra birşeyler yükler ve açılması gerekir.
    Uyumluluk modunda win7 seçtim?
  • 04-08-2012, 12:14:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumluluk modu p files msn messgenger msnmsgr.exe üzerinde sağ click uyumluluk 2000 seçip tamam dedin açmaya çaliştiğinda sana birtakım birşeyler sorar onu kabul edersin sonra birşeyler yükler ve açılması gerekir.
    hem masaüstü simgesinden yaptım hemde normal p den yaptım,fakat açmıyor.
  • 04-08-2012, 12:18:34
    #15
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumluluk modunda win7 seçtim?
    win 7 seçerseniz güncelleme ister , win 2000 seçeceksiniz.
  • 04-08-2012, 12:19:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    win 7 seçerseniz güncelleme ister , win 2000 seçeceksiniz.
    Aynen hocam oldu özlemişim be sağolasın..
  • 04-08-2012, 12:19:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kullandiğin servis sağlayici nedir yardimci olayim
  • 04-08-2012, 12:20:21
    #18
    Wheel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam oldu özlemişim be sağolasın..
    Karşı taraftan msn üzerinden dosya aktarımı yapmadığınız sürece sorun yok hızlı kasma yapmaz ve gereksiz özellikleri yok . iyi kullanmalar.