Wheel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende şu an 7,5 kurdum,fakat 2000 seçtiğim zaman açmıyor programı.
Uyumluluk modu p files msn messgenger msnmsgr.exe üzerinde sağ click uyumluluk 2000 seçip tamam dedin açmaya çaliştiğinda sana birtakım birşeyler sorar onu kabul edersin sonra birşeyler yükler ve açılması gerekir.