• 04-08-2012, 11:44:51
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar msn sürekli kopuyor neden kaynaklı olabilir, internetimin hızı oldukça iyi ama msn kopuyor ?
    Daha önce sorunu yaşayan var mı *
    Ayrıca sildim msni tekrar kurdum yine kopuyor.
  • 04-08-2012, 11:45:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    DNS lerden kaynaklanabilir mi acaba ?
    Dnsleri değiştir bide öyle dene bakalım üstad.
  • 04-08-2012, 11:47:21
    #3
    Misafir
    otomatik dns özel dns kullanmıyorum onuda denedim, 8 8 8 8 de kullandım hepsinde kopuyor.
  • 04-08-2012, 11:58:30
    #4
    status de bir takım problem görünüyor mu ?
  • 04-08-2012, 11:59:10
    #5
    Misafir
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    status de bir takım problem görünüyor mu ?
    Status derken? kendimi İRC de sandım
  • 04-08-2012, 12:00:44
    #6
    Bendede var o sorun kendi kendine kapanıp açılıyor şaşırıyorum
  • 04-08-2012, 12:02:58
    #7
    https://status.live.com/

    msn 7.5 versiyonu indirip uyumluluk modundan win 2000 seçin.

    firewall ve antivirüs uygulamalarınızı da kapatıp birde böyle deneyin.
  • 04-08-2012, 12:03:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    4.2.2.1 de denediniz mi hocam
  • 04-08-2012, 12:04:44
    #9
    Misafir
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://status.live.com/

    msn 7.5 versiyonu indirip uyumluluk modundan win 2000 seçin.

    firewall ve antivirüs uygulamalarınızı da kapatıp birde böyle deneyin.
    Hepsi normal çalışıyor görünüyor?