Arkadaşlar msn sürekli kopuyor neden kaynaklı olabilir, internetimin hızı oldukça iyi ama msn kopuyor ?
Daha önce sorunu yaşayan var mı *
Ayrıca sildim msni tekrar kurdum yine kopuyor.
Msn sürekli kopuyor
30
●2.246
- 04-08-2012, 11:44:51Misafir
- 04-08-2012, 11:45:51Üyeliği durdurulduDNS lerden kaynaklanabilir mi acaba ?
Dnsleri değiştir bide öyle dene bakalım üstad. - 04-08-2012, 11:47:21Misafirotomatik dns özel dns kullanmıyorum onuda denedim, 8 8 8 8 de kullandım hepsinde kopuyor.
- 04-08-2012, 11:59:10MisafirStatus derken? kendimi İRC de sandımJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:02:58https://status.live.com/
msn 7.5 versiyonu indirip uyumluluk modundan win 2000 seçin.
firewall ve antivirüs uygulamalarınızı da kapatıp birde böyle deneyin. - 04-08-2012, 12:04:44MisafirHepsi normal çalışıyor görünüyor?JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle