JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://status.live.com/

msn 7.5 versiyonu indirip uyumluluk modundan win 2000 seçin.

firewall ve antivirüs uygulamalarınızı da kapatıp birde böyle deneyin.
Hepsi normal çalışıyor görünüyor?