Msn sürekli kopuyor
30
●2.246
- 04-08-2012, 12:25:14Misafirhadiya ilk defa duydum hangi beyinsiz aceperdilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:26:18Üyeliği durduruldu2011'de msn'de biriyle konuşmak birini eklemek nickini düzeltmek tam bir facia... evdeki pclerede kurucam alayına kurucamJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:28:02Misafir
- 04-08-2012, 12:28:21sorunun internetten mi bilgisayardan mı kaynaklandığını iki anda yan yana bilgisayar açıp deneyebilirsiniz eğer bilgisayardan ise messengerın alternatif programlarını deneyebilirsiniz hocam .
http://onsoftware.en.softonic.com/10...-msn-messenger - 04-08-2012, 12:29:25http://www.ebuddy.com/ ile girmeyi denermisiniz ?********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2012, 12:32:49messengerı tamamen silip yüklemeyi denediniz mi hocam ?
http://www.zimbio.com/Registry+Clean...ger+Completely
hızlı kasma yapmaz ve gereksiz özellikleri yok . iyi kullanmalar.