Karşı taraftan msn üzerinden dosya aktarımı yapmadığınız sürece sorun yok

hızlı kasma yapmaz ve gereksiz özellikleri yok . iyi kullanmalar.
2011'de msn'de biriyle konuşmak birini eklemek nickini düzeltmek tam bir facia... evdeki pclerede kurucam alayına kurucam