JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyumluluk modu p files msn messgenger msnmsgr.exe üzerinde sağ click uyumluluk 2000 seçip tamam dedin açmaya çaliştiğinda sana birtakım birşeyler sorar onu kabul edersin sonra birşeyler yükler ve açılması gerekir.
Uyumluluk modunda win7 seçtim?