Konu
Msn sürekli kopuyor
04-08-2012, 12:07:39
#10
JustRulz
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hepsi normal çalışıyor görünüyor?
Msn sürümünüz nedir ? ( abssm.dll sildiniz değil mi * )