Wheel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam oldu özlemişim be sağolasın..
Karşı taraftan msn üzerinden dosya aktarımı yapmadığınız sürece sorun yok hızlı kasma yapmaz ve gereksiz özellikleri yok . iyi kullanmalar.