• 17-09-2007, 10:06:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle arkadaşlar lise öğrencisi olupda gerçekden başarılı olanlarda vardır neden webmaster adayları yazdın diye eleştirmeyin.

    VE YAZIMI LÜTFEN DİKKATLİCE OKUYUN.

    Burda sizlere bi abi edasında nasihat verecek değilim.
    Arkadaşca yaşadıklarımı size anlatacağım,buradan bir iki arkadaş etkilense bile yeter sanırım benim için.

    Ben internet ile orta okul son yıllarında showtv nin manken galerisi ve nefesnefese.com (şuan oyun sitesi olmuş o ayrı )sitesi ile başladım 98-99 senesi idi.

    Liseye başladığımda web işlerine girdim.
    Web işleri ilk olarak hemen hemen herkes gibi forumlar ile başladı.

    O zamanlar forumlara konu açmak mesajlar yazmak sanki geleceğin temellerini atmak gibi gelir insana.Rütbelr almak hele birde admin sizi moderator yaptıysa,deme keyfine.

    Okul ve dersler hak getire.

    Ailenin o kadar baskına karşın okuldan gelip üstümü çıkarmadan forumlara girer zaman öldürürdük.

    ders çalıştığımı hatırlamıyorum o ipne forumlar yüzünden.

    İnsanın gerçekden dönem noktası..

    Sizler eğer bu ve benzer durumlarda
    interneti elinizin tersi ile itmesini bilirseniz.sadece gerektiğinde günde yarım saat belki bir saat girmesini bilip, girme nedeninizinde dersleriniz olduğunu varsayarsak sorununuz yok demektir.

    Ben hayatımla oynadım.

    Hocalarım gerçekden çok zeki olduğumu söylerdi.Ama dikkat edin zeki olmak derslere bakmadan hergününü internet ile geçirerek bi yerlere geleceğiniz anlamına gelmiyor.

    Lisede ilk senem hazırlık olarak geçti ve 9. sınıfda tekrar yaptı o zeki çocuk sırf internet yüzünden.

    lise ikinci sınıfda işleri o kadar ilerletmiştimki okuldan kaçıp internet kafelerde forumlar kurduğumu hatırlıyorum.

    Arkadaşlarınıda yanına alarak şöyle gerile gerile hava atarak artık getirisi ne olacaksa.

    ve ikinci sınıfda olanlar oldu devamsızlıkdan tekrar ve 2. tekrar olduğu için tastikname.

    sonrasında bir senemde boşa geçip açık öğretime kaydoldum ama ne fayda.

    Birkere eldeki imkanları geri çevirmiştik.Zarzor liseyi yırta yırta açıkdan bitirdik.

    Bu arada programlama kursları ve dersleri ile mesleğimi edindim.

    Mutlumuyum. Hayır değilim.

    Php ile Asp.net ile projeler geliştirebiliyorum ama faydası yok.Paza kazanmak herşey değil.

    Okulumu bitirip Mühendis olarak yapsaydım işimi çok daha farklı olacaktı belki.

    İnsan hep bunun ezikliğini yaşıyor yaşamak zorundada.

    Sınıfda kaldığım seneye kadar tüm dersleri 4/4 lük olan ben kaldığımda hala hiçbirşeyin farkında değildim.Müpdelası oluyor insan farketmiyor.

    Şuan geldiğim durum
    yine açıkdan 2 senelik üniversite okuyorum sözde ve bu sene tecilimde sorunlar çıktı.

    Belkide bu sorunlar çözülmeyip askere gidicem.

    kendime kızıyorum o kadar şey biliyorum o kadar bilgim var ama askere er olarak gidicem.

    ve askerden sonra eğitimime devam edeceğimi zannetmiyorum hayatla boğuşmakdan zaman kalmayacaktır.


    DEMEK İSTEDİĞİM ARKADAŞLARIM ŞUAN BULUNDUĞUNUZ BU PLATFORM BİR MAKİNA ÜZERİNDE BULUNAN SAÇMA KODLARDAN OLUŞAN BİR YER.HİÇBİR ÖZELLİĞİ YOK SİZLER İÇİN ŞUAN.OLMAMALI.GELECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜN.

    PİŞMANLIK GERÇEKDEN ÇOK KÖTÜ BİRŞEY.
  • 17-09-2007, 10:14:47
    #2
    çok güzel bir yazı arkadaşım teşekkürler,dediğin gibi okul hayatı çok önemli ..
  • 17-09-2007, 11:37:27
    #3
    Lise bittikten sonra bu islere baslansa geç mi kalınıyor acaba ? Düşünmek lazım gerçekten çok güzel bi yazı saolasın ...
  • 17-09-2007, 12:28:03
    #4
    Kurumsal Üye
    Gerçekten güzel yazı olmuş.Bire bir katılıyorum.Elimde olsa okulu tekrar okumak isterdim
  • 17-09-2007, 12:44:22
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok doğru yazmışssın, çok benzeri benimde başıma geldi aynen pişmanım

    Alıntı
    Hocalarım gerçekden çok zeki olduğumu söylerdi.Ama dikkat edin zeki olmak derslere bakmadan hergününü internet ile geçirerek bi yerlere geleceğiniz anlamına gelmiyor.
    Hocalar bi gün velimi çağırıp bunda potansiyel var ama çalışmıyor bi türlü demişler sonra vede biraz gaz verdiler derslerde süper sonuç aldım ama yine hemen dersleri bıraktım şimdi sadece lise meznuyum aslnda ilklerden takmıoydum ama kötü bi şey sadece lise mezunu olabilmek. Şimdi lisenede olanlar kesinlikle üniversiteyi düşünsün.

    Güzel yazı valla bi garip oldum
  • 17-09-2007, 13:08:22
    #6
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel bir yazı olmuş ömrünüz uzun 15-16 başlasanız ne olacak 25-26 yaşında meslek sahibi olarak boş vakitlerinizde hobi olarak yapsanız ne olacak
  • 17-09-2007, 13:09:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten güzel yazı aynı şeyi ben yaşadım...
    Ortaokul ve lise 1 de okul birincisiyim Lise 2 ve Lise 3 ten İnternet cafe bilgisayar zar zor sınavlarla geçtim öss girdim kötü sonuç bakıyordum benden kötü olanlar geçmiş belge almış çok zoruma gitti...
  • 17-09-2007, 14:53:34
    #8
    Volkan Eline Sağlık Gerçekten Çok Güzel Yazmışsın.. Aynı Durum Bendede Var 3 Yıl Önce Liseye Başladığımda Herşey Güzeldi O Aralar Nete Merak Sardık Hazırlığı Güç Bela Geçtik Lise 1'de Forumdu Carttı Curttu Baya Bir Hovardalık Yaptık Sonuç Bıraktılar ve Okuldan Postaladılar Şimdi Başka Bir Lisede Sıfırdan Başlamak Zorunda Kaldım Yaşıtlarım Mezun Olmuşken Ben Hala Lisedeyim Gerçekten Çok Kötü Bir Durum Çok Pis Koyuyor..
  • 17-09-2007, 15:01:30
    #9
    bende liseliyim.
    sınıfta kaldım zamanında.
    şuan yaşıtlarım üniversitede okuyor ben hala lisedeyim.
    para yalan. eskiden para isterdimde artık istemiyorum.
    daha bu yaşta bir aralar babamdan daha çok kazanıyordum.
    fakat para önemli değil.
    bilmiyorum meslek lisesi muhasebe okuyorum fakat ilerdede bu mesleği yapacağım.
    benden küçüklerle okuyorum. ufaklarla okumak gerçekten kötü bir duygu.