çok doğru yazmışssın, çok benzeri benimde başıma geldi aynen pişmanım
Alıntı
Hocalarım gerçekden çok zeki olduğumu söylerdi.Ama dikkat edin zeki olmak derslere bakmadan hergününü internet ile geçirerek bi yerlere geleceğiniz anlamına gelmiyor.
Hocalar bi gün velimi çağırıp bunda potansiyel var ama çalışmıyor bi türlü demişler sonra vede biraz gaz verdiler derslerde süper sonuç aldım ama yine hemen dersleri bıraktım şimdi sadece lise meznuyum aslnda ilklerden takmıoydum ama kötü bi şey sadece lise mezunu olabilmek. Şimdi lisenede olanlar kesinlikle üniversiteyi düşünsün.
Güzel yazı valla bi garip oldum