Volkan Eline Sağlık Gerçekten Çok Güzel Yazmışsın.. Aynı Durum Bendede Var 3 Yıl Önce Liseye Başladığımda Herşey Güzeldi O Aralar Nete Merak Sardık Hazırlığı Güç Bela Geçtik Lise 1'de Forumdu Carttı Curttu Baya Bir Hovardalık Yaptık Sonuç Bıraktılar ve Okuldan Postaladılar Şimdi Başka Bir Lisede Sıfırdan Başlamak Zorunda Kaldım Yaşıtlarım Mezun Olmuşken Ben Hala Lisedeyim Gerçekten Çok Kötü Bir Durum Çok Pis Koyuyor..