Gerçekten güzel yazı aynı şeyi ben yaşadım...
Ortaokul ve lise 1 de okul birincisiyim Lise 2 ve Lise 3 ten İnternet cafe bilgisayar zar zor sınavlarla geçtim öss girdim kötü sonuç bakıyordum benden kötü olanlar geçmiş belge almış çok zoruma gitti...