Anket GMail mi? Hotmail mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 87
GMail mi? Hotmail mi?
GMail
%88,51 (77 Oy)
Hotmail
%10,34 (9 Oy)
Diğer (Konuda Belirtiniz)
%1,15 (1 Oy)
  • 07-07-2010, 09:47:34
    #19
    Gmail her zaman ki gibi
  • 07-07-2010, 10:07:54
    #20
    Google Mail...
  • 07-07-2010, 10:16:27
    #21
    Tartışılmaz Gmail derim.
  • 07-07-2010, 10:21:25
    #22
    GMail,çünkü internet işleriyle uğraşıyorsan bir gmail hesabıyla bütün Google hizmetlerine dahil olabilirsin tekrar tekrar üye olayım tarzı bir derdin olmaz,sunduğu özellikler oldukça güzel.Depolama alanı çok fazla,şöyle düşünmek gerek 20'den fazla sitem var ve hepsinin info@domain.com destek@domain.com gibi e-posta adresleri var.Bunların alayını gmail hesabıma yönlendirme yapıyorum,tek tek bütün e-postaları kontrol edemeyeceğim için hepsi gmail hesabımda birikiyor bu yüzden de yer sorunu yaşamak istemiyorum.Kesinlikle ama kesinlikle GMail'i öneriyorum.
  • 07-07-2010, 10:24:19
    #23
    kesinlikle gmail.
  • 07-07-2010, 10:29:19
    #24
    İlk çıktığından beri gmail kullanıyorum zamanla önceden kullandığım diğer mail hesaplarını da gmaile entegre ettim. Sade, basit ve kullnımı son derece kolay.
  • 07-07-2010, 10:30:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Mail icin gmail msn icin hotmail
  • 07-07-2010, 10:35:21
    #26
    Lab desteğiyle kesinlikle gmail. Şu anda 5 adet gelen kutusu ve 3 adet mail hesabını tek gmail hesabımdan kontrol ediyorum.

    Okul mailim, şirket mailim ve kişisel kullandığım mail adreslerinin hepsini tek gmail hesabıma bağladım. Çok rahatım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  • 07-07-2010, 14:48:54
    #27
    mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lab desteğiyle kesinlikle gmail. Şu anda 5 adet gelen kutusu ve 3 adet mail hesabını tek gmail hesabımdan kontrol ediyorum.

    Okul mailim, şirket mailim ve kişisel kullandığım mail adreslerinin hepsini tek gmail hesabıma bağladım. Çok rahatım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
    hocam sunu bana da anlatsan süper olur