Lab desteğiyle kesinlikle gmail. Şu anda 5 adet gelen kutusu ve 3 adet mail hesabını tek gmail hesabımdan kontrol ediyorum.
Okul mailim, şirket mailim ve kişisel kullandığım mail adreslerinin hepsini tek gmail hesabıma bağladım. Çok rahatım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
hocam sunu bana da anlatsan süper olur