GMail mi? Hotmail mi? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
GMail mi? Hotmail mi?
32
●
2.021
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
GMail mi? Hotmail mi?
1
2
3
4
Anket
GMail mi? Hotmail mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
87
GMail mi? Hotmail mi?
GMail
%88,51 (
77
Oy)
Hotmail
%10,34 (
9
Oy)
Diğer (Konuda Belirtiniz)
%1,15 (
1
Oy)
07-07-2010, 14:52:23
#28
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
cimeıl
07-07-2010, 14:52:33
#29
erpay
site1748 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam sunu bana da anlatsan süper olur
Diğer maillere gelen postaları gmaile yönlendir sonra gmail üzerinden bu mailler adında mail almak için ayarlardan gir, kullanmak istediğin mail hesaplarına onay kodu gönderecekler o kodları gelip gmailde girdiğin zaman işlem tamamdır.
07-07-2010, 14:52:47
#30
Misafir
GMail: Güvenli
07-07-2010, 17:14:03
#31
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
GMail.
07-07-2010, 17:16:58
#32
erbain
Bende şuan 5 adet hesabımı hotmaile bağladım oldukça güzel götürüyorum gmailinde böyle bir hizmeti varmış aslında kullanıp karşılaştırmak lazım.
07-07-2010, 17:27:00
#33
tisinamy
Gmail ile Hotmaili Karsilastirmak Bile Bence Olanaksiz
Acik Ara gmail onde gider bu ankette bende gmail diyorum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler