Anket GMail mi? Hotmail mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 87
GMail mi? Hotmail mi?
GMail
%88,51 (77 Oy)
Hotmail
%10,34 (9 Oy)
Diğer (Konuda Belirtiniz)
%1,15 (1 Oy)
  • 07-07-2010, 14:52:23
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cimeıl
  • 07-07-2010, 14:52:33
    #29
    site1748 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sunu bana da anlatsan süper olur
    Diğer maillere gelen postaları gmaile yönlendir sonra gmail üzerinden bu mailler adında mail almak için ayarlardan gir, kullanmak istediğin mail hesaplarına onay kodu gönderecekler o kodları gelip gmailde girdiğin zaman işlem tamamdır.
  • 07-07-2010, 14:52:47
    #30
    GMail: Güvenli
  • 07-07-2010, 17:14:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    GMail.
  • 07-07-2010, 17:16:58
    #32
    Bende şuan 5 adet hesabımı hotmaile bağladım oldukça güzel götürüyorum gmailinde böyle bir hizmeti varmış aslında kullanıp karşılaştırmak lazım.
  • 07-07-2010, 17:27:00
    #33
    Gmail ile Hotmaili Karsilastirmak Bile Bence Olanaksiz Acik Ara gmail onde gider bu ankette bende gmail diyorum