Anket GMail mi? Hotmail mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 87
GMail mi? Hotmail mi?
GMail
%88,51 (77 Oy)
Hotmail
%10,34 (9 Oy)
Diğer (Konuda Belirtiniz)
%1,15 (1 Oy)
  • 07-07-2010, 01:41:56
    #10
    site uzantılı mail üzerine tanımam
    ne gmail ne hotmail yahoo daha iyi
  • 07-07-2010, 01:43:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Normal msn için @hotmail.com, mailler için gmail.com kullanıyorum. Ama gmail diyorum bende.
  • 07-07-2010, 02:07:24
    #12
    Gmail Kullanışlı ve Güzeldir Fakat Güvenlik Açısından Hotmail Öneririm
  • 07-07-2010, 02:17:38
    #13
    Gmail .
  • 07-07-2010, 02:22:12
    #14
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gmail Kullanışlı ve Güzeldir Fakat Güvenlik Açısından Hotmail Öneririm
    Güvenlik konusunda Gmail'den iyi olamaz hotmail.
  • 07-07-2010, 09:00:36
    #15
    disk alanı
    kolay kullanım
    sadelik
  • 07-07-2010, 09:24:10
    #16
    Kesinlikle gmail
  • 07-07-2010, 09:24:38
    #17
    gmaili kullanan bilir.

    kendi domainimi kullanabilme
    gelişmiş filtreleme, etiketleme ve yönlendirme
    bir çok e-posta hesabımı bir e-postadan okuyabilme ve o e-postadan mail gönderme, yanıtlayabilme...
    büyük disk alanı ve dosya başı alan...
    tema desteği ve her gün gelişen eklentiler..
    POP/IMAP desteği...
    7610 gibi eski bir telefonla bile maillerime erişebilme...
  • 07-07-2010, 09:41:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    sadelik ve kullanış açısı bakımında gmail