gmaili kullanan bilir.
kendi domainimi kullanabilme
gelişmiş filtreleme, etiketleme ve yönlendirme
bir çok e-posta hesabımı bir e-postadan okuyabilme ve o e-postadan mail gönderme, yanıtlayabilme...
büyük disk alanı ve dosya başı alan...
tema desteği ve her gün gelişen eklentiler..
POP/IMAP desteği...
7610 gibi eski bir telefonla bile maillerime erişebilme...