Anket GMail mi? Hotmail mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 87
GMail mi? Hotmail mi?
GMail
%88,51 (77 Oy)
Hotmail
%10,34 (9 Oy)
Diğer (Konuda Belirtiniz)
%1,15 (1 Oy)
  • 06-07-2010, 23:01:51
    #1
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Soru gayet açık ve net. GMail'mi, Hotmail'mi? ve bir kaç satırda neden..
  • 06-07-2010, 23:02:53
    #2
    Kesinlikle gmail.

    Güvenlik açısından hotmail'e göre kat kat iyi ve disk alanı daha geniş.
  • 06-07-2010, 23:03:31
    #3
    gmail iyidir..
  • 07-07-2010, 01:29:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gmail
  • 07-07-2010, 01:32:02
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google dan sonra internetin en iyi buluşu gmail tabii ki
  • 07-07-2010, 01:32:35
    #6
    gmail tabiiki
    hemde kendi domaininle kullandınmı tadından yenmiyo
  • 07-07-2010, 01:33:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google kadar sade ve hızlı
    "Gmail"
  • 07-07-2010, 01:38:42
    #8
    Tabiki Gmail
  • 07-07-2010, 01:39:03
    #9
    tabiki gmail