GMail mi? Hotmail mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
GMail mi? Hotmail mi?
32
●
2.021
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
GMail mi? Hotmail mi?
1
2
3
4
Anket
GMail mi? Hotmail mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
87
GMail mi? Hotmail mi?
GMail
%88,51 (
77
Oy)
Hotmail
%10,34 (
9
Oy)
Diğer (Konuda Belirtiniz)
%1,15 (
1
Oy)
06-07-2010, 23:01:51
#1
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Soru gayet açık ve net. GMail'mi, Hotmail'mi? ve bir kaç satırda neden..
06-07-2010, 23:02:53
#2
BEYZADE
Kesinlikle gmail.
Güvenlik açısından hotmail'e göre kat kat iyi ve disk alanı daha geniş.
06-07-2010, 23:03:31
#3
_AhMeT_
gmail iyidir..
07-07-2010, 01:29:11
#4
emrcan
Üyeliği durduruldu
gmail
07-07-2010, 01:32:02
#5
gzou
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
google dan sonra internetin en iyi buluşu gmail tabii ki
07-07-2010, 01:32:35
#6
kaberdey
gmail tabiiki
hemde kendi domaininle kullandınmı tadından yenmiyo
07-07-2010, 01:33:13
#7
ZerCY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Google kadar sade ve hızlı
"Gmail"
07-07-2010, 01:38:42
#8
SerseriBeyfendi
Tabiki Gmail
07-07-2010, 01:39:03
#9
site1748
tabiki gmail
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler