GMail,çünkü internet işleriyle uğraşıyorsan bir gmail hesabıyla bütün Google hizmetlerine dahil olabilirsin tekrar tekrar üye olayım tarzı bir derdin olmaz,sunduğu özellikler oldukça güzel.Depolama alanı çok fazla,şöyle düşünmek gerek 20'den fazla sitem var ve hepsinin info@domain.com destek@domain.com gibi e-posta adresleri var.Bunların alayını gmail hesabıma yönlendirme yapıyorum,tek tek bütün e-postaları kontrol edemeyeceğim için hepsi gmail hesabımda birikiyor bu yüzden de yer sorunu yaşamak istemiyorum.Kesinlikle ama kesinlikle GMail'i öneriyorum.