Konu
GMail mi? Hotmail mi?
07-07-2010, 10:29:19
#24
erpay
İlk çıktığından beri gmail kullanıyorum zamanla önceden kullandığım diğer mail hesaplarını da gmaile entegre ettim. Sade, basit ve kullnımı son derece kolay.