• 28-01-2006, 23:02:43
    #1
    Misafir
    Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay

    abiden özür dilerim..
  • 28-01-2006, 23:03:35
    #2
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay

    abiden özür dilerim..
    dostum yapılan sadece eğlence eğer kırıldıysan silelim mesajalrı fln?
  • 28-01-2006, 23:04:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay

    abiden özür dilerim..
    lan oğlum nerden çıktın sen hemen şaka yapıyoruz sileriz ayıp ettin hemen
  • 28-01-2006, 23:05:40
    #4
    Misafir
    arhanxin mesajlarini okudum gercekten bir cok kisiye ayip etmis

    Ozur dilemesi dogaldir bence ama hatasini anlamis olmasida onemli
  • 28-01-2006, 23:06:02
    #5
    Misafir
    sorun o değil abi siz haklısınız ben nası böyle salaklık yaptım,ona moralim bozuluyo ,çaylaklıgıma verin, harbi aptalmışım,kendinize iyi bakın belki de bu son mesajım..hakkınızı helal edin..
  • 28-01-2006, 23:08:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    sorun o değil abi siz haklısınız ben nası böyle salaklık yaptım,ona moralim bozuluyo ,çaylaklıgıma verin, harbi aptalmışım,kendinize iyi bakın belki de bu son mesajım..hakkınızı helal edin..
    lan oğlum ne o mesaj öyle, şaka yapıyoruz intihar filen etme bizi vicdan azabında bırakırsın
  • 28-01-2006, 23:09:03
    #7
    Misafir
    yetkililerden dilegim bütün mesajlarımın silinmesidir..kendimi geliştirince bir webmaster olarak o zaman yazmayı düşünüyorum tekrar,saygılar..
  • 28-01-2006, 23:10:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    yetkililerden dilegim bütün mesajlarımın silinmesidir..kendimi geliştirince bir webmaster olarak o zaman yazmayı düşünüyorum tekrar,saygılar..
    Koçum benim sen işte bu yüzden sevilen bir webmaster adayısın Hadi bakalım efsanenin dönüşünü bekliyoruz...
  • 28-01-2006, 23:16:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı:
    saçmalama olm , takılıyor herkes burda birbirine. Bırakmayız seni
    Evet ya ölene kadar mokoko