sorun o değil abi siz haklısınız ben nası böyle salaklık yaptım,ona moralim bozuluyo ,çaylaklıgıma verin, harbi aptalmışım,kendinize iyi bakın belki de bu son mesajım..hakkınızı helal edin..
sorun o değil abi siz haklısınız ben nası böyle salaklık yaptım,ona moralim bozuluyo ,çaylaklıgıma verin, harbi aptalmışım,kendinize iyi bakın belki de bu son mesajım..hakkınızı helal edin..
lan oğlum ne o mesaj öyle, şaka yapıyoruz intihar filen etme bizi vicdan azabında bırakırsın