arhanx adlı üyeden alıntı:
Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay

abiden özür dilerim..
dostum yapılan sadece eğlence eğer kırıldıysan silelim mesajalrı fln?