Konu
Herkesten Özür Dilerim
28-01-2006, 23:03:35
#2
MoNaRcH
arhanx adlı üyeden alıntı:
Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay
abiden özür dilerim..
dostum yapılan sadece eğlence eğer kırıldıysan silelim mesajalrı fln?