arhanx adlı üyeden alıntı:
yetkililerden dilegim bütün mesajlarımın silinmesidir..kendimi geliştirince bir webmaster olarak o zaman yazmayı düşünüyorum tekrar,saygılar..
Koçum benim sen işte bu yüzden sevilen bir webmaster adayısın Hadi bakalım efsanenin dönüşünü bekliyoruz...