Konu
Herkesten Özür Dilerim
28-01-2006, 23:09:03
#7
arhanx
Misafir
yetkililerden dilegim bütün mesajlarımın silinmesidir..kendimi geliştirince bir webmaster olarak o zaman yazmayı düşünüyorum tekrar,saygılar..