Konu
Herkesten Özür Dilerim
28-01-2006, 23:02:43
#1
arhanx
Misafir
Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay
abiden özür dilerim..