Konu
Herkesten Özür Dilerim
28-01-2006, 23:04:38
#3
ilkay
Üyeliği durduruldu
arhanx adlı üyeden alıntı:
Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay
abiden özür dilerim..
lan oğlum nerden çıktın sen hemen
şaka yapıyoruz sileriz ayıp ettin hemen