arhanx adlı üyeden alıntı:
Geçmişte yaptıgım aptallıklardan dolayı tüm r10.net ailesinden ,özellikle ilkay

abiden özür dilerim..
lan oğlum nerden çıktın sen hemen şaka yapıyoruz sileriz ayıp ettin hemen