Konu
Herkesten Özür Dilerim
28-01-2006, 23:06:02
#5
arhanx
Misafir
sorun o değil abi siz haklısınız ben nası böyle salaklık yaptım,ona moralim bozuluyo ,çaylaklıgıma verin, harbi aptalmışım,kendinize iyi bakın belki de bu son mesajım..hakkınızı helal edin..