• 02-10-2009, 09:06:40
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ....
  • 02-10-2009, 17:37:31
    #29
    Her Sistemde Açık Vardır Dogal Birsey Bu.
    Bununla Oveneceginize Fix. Yayınlayarak Kendinizi Daha Cok Yuceltebilirsiniz Diye Dusunuyorum.

    Fix İçin Tesekkurler.
  • 05-10-2009, 22:17:49
    #30
    benide, Dijital Bakış Web Tasarım Hizmetleri , kurumsal web tasarım,web programlama , kurumsal kimlik çalışmaları sitesinin sahibi Sinan tufan denen karaktersiz sitemin içine girip kendi sitesine yönlendiriyor, bu adam şerefsizin önde gideni arkadaşlar, kendisinin sabit telefonuda var sitesinde yazıyor ama açmıyor teli bir kere açtı kapattı, karaktersiz.
  • 06-10-2009, 01:44:50
    #31
    Blackout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide, Dijital Bakış Web Tasarım Hizmetleri , kurumsal web tasarım,web programlama , kurumsal kimlik çalışmaları sitesinin sahibi Sinan tufan denen karaktersiz sitemin içine girip kendi sitesine yönlendiriyor, bu adam şerefsizin önde gideni arkadaşlar, kendisinin sabit telefonuda var sitesinde yazıyor ama açmıyor teli bir kere açtı kapattı, karaktersiz.
    sen ne diyorsun ya kardeşim işi gücü olan bir insanım ben sana sitenin benimle ilgisi olmadığını scriptinin benim olduğumu söyledim.ancak senin ciddi problemlerin olduğu açık scripti benim yapıp domaini benim almam sana bana hakaret etme hakkını vermiyor. !
  • 06-10-2009, 02:01:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Konunun düzenini bozmadan devam edelim lütfen.
  • 06-10-2009, 10:31:14
    #33
    Bu konudaki mesajlarım neden silindi acaba,

    scriptte açık aramıyoruz, çünkü açık hata ile olur, bilerek scripte yerleştirilmiş şeyler açık olarak nitelendirilemez ki.

    Yanlı davranıyorsunuz...
  • 06-10-2009, 17:36:30
    #34
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konudaki mesajlarım neden silindi acaba,

    scriptte açık aramıyoruz, çünkü açık hata ile olur, bilerek scripte yerleştirilmiş şeyler açık olarak nitelendirilemez ki.

    Yanlı davranıyorsunuz...

    Senin beyninde problem var bunu kabul etmelisin
    bilerek neden scripte acık ekleyelim biz.v2 v3 versiyonunda sadece warezi engellemek için uzaktan lisans yönetimi ve uzaktan erişim vardı onu daha sonraki versiyonlarda kaldırdık sen halen eskilerde takılı kalmışsın bunu 100 defa araştırdık.Azcık php bilgin olsa v4 veya v5 wa.rz den indirip kodlarına bakıp anlayabilirsin herhangi bir ard niyet olmadıgını ama napalım kıskançlık işte içine oturmuş senin.
  • 06-10-2009, 17:37:53
    #35
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    Bu arada v8 script satış konusu ne zaman açılacak?
  • 06-10-2009, 17:49:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitemin şifresini değiştirmişler bunu nasıl düzeltebilirim phpmyadmin'e giremiyorum This feature is not available while logged in with root override. You are logged in with the root, or reseller's password. Please login with this user's account password. yazısı çıkıyor yardımınızı bekliyorum.