• 26-09-2009, 23:49:19
    #1
    Konu webloader tarafından acılması istenmiştir(Kendisi banlı oldugu için acıveriyorum)

    Aşagıdaki php kodunu baglan.php nin en altına ?> dan önce ekleyiniz siteniz hiçbirşekilde sql acıgından filan hacklenmez.Forumdaki söylentilere filan aldırmayınız izle.php nin kodları vs degiştirmeyiniz daha sonra neden bozuk çalısıyor diye yanıma geliyorsunuz...

    if(!function_exists('stripos')) {
      function stripos_clone($haystack, $needle, $offset=0) {
        return strpos(strtoupper($haystack), strtoupper($needle), $offset);}
    } else {  function stripos_clone($haystack, $needle, $offset=0) {
        return stripos($haystack, $needle, $offset=0); }
    }if(isset($_SERVER['QUERY_STRING'])) {
    $queryString = strtolower($_SERVER['QUERY_STRING']);
        if (stripos_clone($queryString,'%select%20') OR stripos_clone($queryString,'%20union%20') OR stripos_clone($queryString,'union/*') OR stripos_clone($queryString,'c2nyaxb0') OR stripos_clone($queryString,'+union+') OR stripos_clone($queryString,'http://') OR stripos_clone($queryString,'https://') OR (stripos_clone($queryString,'cmd=') AND !stripos_clone($queryString,'&cmd')) OR (stripos_clone($queryString,'exec') AND !stripos_clone($queryString,'execu')) OR stripos_clone($queryString,'union') OR stripos_clone($queryString,'concat') OR stripos_clone($queryString,'ftp://')) {        
    die(base64_decode("S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp")); exit;}}
  • 26-09-2009, 23:50:17
    #2
    Teşekkürler.

    Tam izle.php 'yi değiştirecektim iyi yetiştiniz.
  • 26-09-2009, 23:51:32
    #3
    Günaydın
  • 26-09-2009, 23:51:51
    #4
    Aslında açık mçık yok ama ağzı olan konuşuyor işte,,,
    Aha bu da kapak olsun
    Alın size pacth...
  • 26-09-2009, 23:52:52
    #5
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında açık mçık yok ama ağzı olan konuşuyor işte,,,
    Aha bu da kapak olsun
    Alın size pacth...
    Emin misin?
  • 26-09-2009, 23:54:18
    #6
    acık aslında php sürümünün eski olmasından kaynaklanıyor cogu sitede.Script php nin son sürümüne göre yazılmıştır.
  • 26-09-2009, 23:57:18
    #7
    Alıntı
    die(base64_decode("S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp")); exit;}}
    <kd>gece gece acayip güldüm </kd>
  • 26-09-2009, 23:58:13
    #8
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>gece gece acayip güldüm </kd>
    me to
  • 27-09-2009, 00:03:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hızır gibi yetiştin hocam