• 29-09-2009, 05:01:20
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebCOLOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu webloader tarafından acılması istenmiştir(Kendisi banlı oldugu için acıveriyorum)
    Aşagıdaki php kodunu baglan.php nin en altına ?> dan önce ekleyiniz siteniz hiçbirşekilde sql acıgından filan hacklenmez.Forumdaki söylentilere filan aldırmayınız izle.php nin kodları vs degiştirmeyiniz daha sonra neden bozuk çalısıyor diye yanıma geliyorsunuz...
    if(!function_exists('stripos')) {
      function stripos_clone($haystack, $needle, $offset=0) {
        return strpos(strtoupper($haystack), strtoupper($needle), $offset);}
    } else {  function stripos_clone($haystack, $needle, $offset=0) {
        return stripos($haystack, $needle, $offset=0); }
    }if(isset($_SERVER['QUERY_STRING'])) {
    $queryString = strtolower($_SERVER['QUERY_STRING']);
        if (stripos_clone($queryString,'%select%20') OR stripos_clone($queryString,'%20union%20') OR stripos_clone($queryString,'union/*') OR stripos_clone($queryString,'c2nyaxb0') OR stripos_clone($queryString,'+union+') OR stripos_clone($queryString,'http://') OR stripos_clone($queryString,'https://') OR (stripos_clone($queryString,'cmd=') AND !stripos_clone($queryString,'&cmd')) OR (stripos_clone($queryString,'exec') AND !stripos_clone($queryString,'execu')) OR stripos_clone($queryString,'union') OR stripos_clone($queryString,'concat') OR stripos_clone($queryString,'ftp://')) {        
    die(base64_decode("S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp")); exit;}}
    Arkadaşım öncelikle konuyla bir alakam yok, yeni mesajlara bakarken gördüm. Yanlış anlaşılma olmasın. Eğer query stringden dolayı açık oluşuyorsa bu kodlar hiç bir işe yaramaz o açığı kapatmak için.
  • 30-09-2009, 17:11:04
    #20
    hiti düşen var mı? bu yamayı yaptıktan sonra arkadaşın 2 sitesinin de hiti düşmüş.
  • 30-09-2009, 20:13:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Serkay iyi düşünmüş gülmekten öldüm yav
  • 01-10-2009, 14:36:38
    #22
    dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığı yazıya gülmek yerine sitelerinizin açığının neden olduğunu düşünün derim...
    Onu sen düşünedur artık
  • 01-10-2009, 16:06:56
    #23
    dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim için nema problema webloader şu bir gerçekki açık söylenmeden kapatamıyorsun açığı.

    Abicim senin beyninde problemmi var ? işin gücün yokmu.Yazdıklarındanda birşey anlamıyorum saçma sapan takıntılı bir insansın azcık o bilgisayarın başından kalk caddede dolaş kızlara bak azcık reel hayata ak beyninde kurtlar gezmeye başlamış
  • 01-10-2009, 16:10:36
    #24
    Anlamadığım ***** sektörünün %80i Serkay'ın eline bakıyor.Adama teşekkür edeceğinize hala açıklarını aramaya çalışıyorsunuz.
  • 01-10-2009, 16:29:50
    #25
    her scripte açık olur ***** işi webloader ile dönüyor siteniz 1 saat kapalı kaldı diye karalamayın v8 bekliyoruz.
  • 01-10-2009, 19:14:20
    #26
    Vbulletin'da açık yok mu ? Wp'de yok mu ? Webloader'de açık olması mı saçma..
  • 01-10-2009, 19:36:26
    #27
    WorksForPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olsa öyle güzel mesaj verir miydi

    // Bilmeyen için;
     S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp
    bkz.
    mIRC'de çözebiliyor

    Alıntı
    //echo -a $decode( S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp,=m)