• 27-09-2009, 00:19:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>gece gece acayip güldüm </kd>

    neden kodda bir sorunmu var ?
  • 27-09-2009, 00:23:23
    #11
    atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden kodda bir sorunmu var ?

    o kadar bot yazıyon script yazıyon base64_decode yide bilseydin milletin neden güldügünü anlardın xD
  • 27-09-2009, 00:23:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden kodda bir sorunmu var ?
    Sorun olsa öyle güzel mesaj verir miydi

    // Bilmeyen için;
     S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp
    bkz.
  • 27-09-2009, 00:24:53
    #13
    atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden kodda bir sorunmu var ?
    yok yok sorun yok, şimdi BUadrese girin aşağıdakini kutuya yapıştırıp "safe decode as text" tıklayın

    Alıntı
    S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp
  • 27-09-2009, 00:32:49
    #14
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>gece gece acayip güldüm </kd>
    ara sıra gülmek lazım dimi
  • 27-09-2009, 00:35:23
    #15
    teşekkürler.


    Alıntı
    S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp
  • 28-09-2009, 22:37:20
    #16
    Acaba Açık kullanımı nasıl ?
  • 28-09-2009, 22:44:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında açık mçık yok ama ağzı olan konuşuyor işte,,,
    Aha bu da kapak olsun
    Alın size pacth...
    kafan güzel herhalde.
  • 28-09-2009, 23:10:15
    #18
    atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden kodda bir sorunmu var ?
    Gece gece yarıldım