• 06-10-2009, 17:55:51
    #37
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin beyninde problem var bunu kabul etmelisin
    bilerek neden scripte acık ekleyelim biz.v2 v3 versiyonunda sadece warezi engellemek için uzaktan lisans yönetimi ve uzaktan erişim vardı onu daha sonraki versiyonlarda kaldırdık sen halen eskilerde takılı kalmışsın bunu 100 defa araştırdık.Azcık php bilgin olsa v4 veya v5 wa.rz den indirip kodlarına bakıp anlayabilirsin herhangi bir ard niyet olmadıgını ama napalım kıskançlık işte içine oturmuş senin.
    Ben coder değilim ki neyini kıskanayım senin, kalkıp böyle adam gibi açıklama yapsaydın ya.

    webreTRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitemin şifresini değiştirmişler bunu nasıl düzeltebilirim phpmyadmin'e giremiyorum This feature is not available while logged in with root override. You are logged in with the root, or reseller's password. Please login with this user's account password. yazısı çıkıyor yardımınızı bekliyorum.
    root olarak değilde normal user şifresi ile cpanele giriş yaparsanız phpmyadmine de giriş yapabilirsiniz.
  • 06-10-2009, 17:58:07
    #38
    webreTRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitemin şifresini değiştirmişler bunu nasıl düzeltebilirim phpmyadmin'e giremiyorum This feature is not available while logged in with root override. You are logged in with the root, or reseller's password. Please login with this user's account password. yazısı çıkıyor yardımınızı bekliyorum.
    whm den phpmyadmine gir. yada normal kullanıcı hesabı işe 2082 portundan gir.
  • 06-10-2009, 18:17:20
    #39
    PhpMyAdmin Şifresi değişen arkadaşlar

    PhpMyAdmin den




  • 25-10-2009, 03:39:20
    #40
    <?php

    echo base64_decode("S2F5Ym9sIGFt/W5hIGtvZHVtdW4gbGFtZXIgaXBuZXNp");

    ?>


  • 27-10-2009, 17:57:40
    #41
    benim footer a link eklemiş dangalaklar
  • 27-10-2009, 18:45:28
    #42
    benimde reklamlarımı değiştirmişler footere link ekleyip
  • 08-11-2009, 20:52:41
    #43
    çok saoL..
  • 08-11-2009, 21:02:31
    #44
    Üyeliği durduruldu
    v7de SQL sorgusunu nasıl kapatırız bilen varmı sitede %80lik bir SQL kullanımı var ?
  • 09-11-2009, 01:46:16
    #45
    gencsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v7de SQL sorgusunu nasıl kapatırız bilen varmı sitede %80lik bir SQL kullanımı var ?
    webloader yeni bir fonksiyon.php dosyası çıkarmıştı (lisanslı kullanlar için) ondan yenisini aldıysan hala sorun devam ediyorsa.

    https://www.r10.net/1059601425-post5.html bu linkteki sistemi uygulaya bilirsin.
    birazda olsa işini görür hocam.