v7de SQL sorgusunu nasıl kapatırız bilen varmı sitede %80lik bir SQL kullanımı var ?
webloader yeni bir
fonksiyon.php dosyası çıkarmıştı (lisanslı kullanlar için) ondan yenisini aldıysan hala sorun devam ediyorsa.
https://www.r10.net/1059601425-post5.html bu linkteki sistemi uygulaya bilirsin.
birazda olsa işini görür hocam.