Bu konudaki mesajlarım neden silindi acaba,

scriptte açık aramıyoruz, çünkü açık hata ile olur, bilerek scripte yerleştirilmiş şeyler açık olarak nitelendirilemez ki.

Yanlı davranıyorsunuz...