Bu konudaki mesajlarım neden silindi acaba,
scriptte açık aramıyoruz, çünkü açık hata ile olur, bilerek scripte yerleştirilmiş şeyler açık olarak nitelendirilemez ki.
Yanlı davranıyorsunuz...
Senin beyninde problem var bunu kabul etmelisin

bilerek neden scripte acık ekleyelim biz.v2 v3 versiyonunda sadece warezi engellemek için uzaktan lisans yönetimi ve uzaktan erişim vardı onu daha sonraki versiyonlarda kaldırdık sen halen eskilerde takılı kalmışsın bunu 100 defa araştırdık.Azcık php bilgin olsa v4 veya v5 wa.rz den indirip kodlarına bakıp anlayabilirsin herhangi bir ard niyet olmadıgını

ama napalım kıskançlık işte içine oturmuş senin.