• 23-09-2009, 20:47:46
    #10
    Ben 4 Aydır Smile'dayım hiç sorun yaşamadım.Gayet ilgililer.
  • 23-09-2009, 20:52:41
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    Aman uzak durun smile adslden. Dost tavsiyesi.
  • 02-10-2009, 19:21:31
    #12
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman uzak durun smile adslden. Dost tavsiyesi.
    Yav geçeyim diyorum ama hala geçmedim. Neden uzak duralım?
  • 02-10-2009, 19:24:52
    #13
    TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
  • 02-10-2009, 19:26:09
    #14
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
    Yok aslında hızla alakalı değil. İkiside aynı altyapıda evet, bende dedim 6 ay yarı yarıya kullanalım bari
  • 02-10-2009, 19:26:38
    #15
    Smile Aydin Dogan'in ve kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kalitesiz bir hizmet ve tonla para verirsin.
  • 02-10-2009, 19:37:47
    #16
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
    alt yapı aynısı neden ucuz olanı kullanmayalım.ikiside tt altyapısında.
  • 02-10-2009, 19:47:19
    #17
    hiç tavsiye etmiyorum.
    ben 1 sene kullandım, sonra taşınmak zorunda kaldım.

    evi taşıdığımda gittiğim yerde smile yokdu.
    2 ay kullanmadan fatura ödedim.

    4-5 kere müşteri hizmetlerini aradım arıza var deyip salladılar hepsinde de.
    heryere şikayet ettim bi site var şikayet ediyosun hatırlamıyorum şuanda.

    sonra aboneliğimi iptal ettiler. bana indirimli kullandığım kısmını ödememi söylediler, tamam öderim dedim, ama ödemedim. 1,5 sene geçdi arayan soran yok.

    tavsiye etmem kısacası.
  • 02-10-2009, 21:44:43
    #18
    Merhabalar

    Arkadaşlar sonuçta ttnet in altyapısını telefon hattını kullanan aracı bir firmadan hizmet almak bana pek mantıklı gelmiyor. Smile ya da herhangi bir internet sağlayıcısı kendi altyapısını kullanmadığı sürece alacağınız hizmetten memnn kalmayacağınızı düşünüyorum. Örneğin en basitinden;

    çok yakın bir tanıdığım superonline kullanıyor o da telekom hattı üzerinden hizmet veriyor. Yalnız en ufak bir kesintide müşteri hizmetlerini aradığınızda akşam 18 den sonra ve haftasonu telefonunuza muhattap olacak birini bulamıyorsunuz. Telekomda ne zman arasanız 7 /24 hizmet alabiliyorsunuz. Şahsen ben ttnet i ne zman arasam sağolsunlar gün içinde evime kadar gelip hattımı kontrol ettiler ben memnunum.

    Siz siz olun ttnetten ayrılmayın